viernes, 11 de abril de 2008

O precio do leite...


Silleda./javier lalín

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Ti si que es a Leite.

Moi boa Javier.

Un saúdo de Radio Lalín.

Anónimo dijo...

Que foto máis boa paréceme a mellor que vin hoxe sobre o tema. Espero que cha deixaran publicar aínda que sei como funcionan as cousas.Non sempre se valora a calidade fotográfica senón que se miran outros intéreses que para algo traballas nun periódico.Cada un mira o seu e eu coma tí móveme a fotográfia aínda que nunca serei tan boa fotógrafa coma ti.
Canto a voto de menos facer algunha reportaxe de novo este sería un tema que me gustaría ...
Sabía que eras moi bó fotógrafo pero nunca me decatei do que realmente valias ata que comencei a ver fotos túas nesta páxina. ERES A "LECHE".Tiven moitos compañeiros pero tí eres o mellor que tiven aínda que non me queixo do resto e alguns os voto de menos!

Anónimo dijo...

MACHO, TI NO XORNAL ESTANOS TOMANDO O PELO. UNHA APERTA.
DANI

marllori dijo...

estoy de acuerdo con Fani,que es esto?
estas mintiendo a los del faro,porque creen que eres malisimooo,(es broma).
ya sabes que soy tu fan numero uno,bueno dos, que ahora ya vas a ser un hombre casado.
Enhoarbuena a los premiadossssss que putada que no te hagas tu laas fotos de la boda jiji
marga

marllori dijo...

Me confundi de letra es con dani no fani perdon